متاسفانه در سال هاي اخير سئو سايت ها به خاطر برنامه ريزي غلط دچار مشكل شده است.اما با برنامه ريزي مي شود آن رادرست كرد.شركت هاي فوق ممكن است كه كمي دچار افزايش رتبه شوند اما چون برنامه ريزي صحيح ندارند در نهايت به جايي ندارند.استراتژي بازاريابي آنلاين ناديده گرفته شده است وبه درستي از آن استفاده نمي شود.فرايند سئو كمي زمان بر است.البته اگر به درستي و با استراتژي درست انجام شود موردي ندارد. وبه دليل زمان بر بودن سئو خيلي از افراد كلا بيخيال اين امر مي شوند.بسياري از كسب وكارها فكر ميكنند كه سئو يك راه حل سريع براي بهبود كسب وكارشان است اما اين گونه نيست و آنها اشتباه مي كنند.آنها سئو را يك راه كاربردي براي رسيدن به اهداف كوتاه مدت خود مي دانند همچنين آنها فكر ميكنند كه سئو يعني انتخاب چندين كلمه ي كليدي و همين . اما سئو يك پروسه ي دشوار و زمان بر استوذر سئو بايد بر روند كار نظارت دائم داشتو انجام تنظيمات مجدد در فرآيند ها نيز بسيار زمان بر است
سئو خود را به صورت smart انجام دهيد
اگر شما قبلا صاحب كسب وكاري بوده ايد بايد اين را بدانيد كه اسمارت سئو سايت اصفهان به معني اهداف مشخص ، قابل اندازه گيري ، قابل دستيابي وواقعي است.شما هم مي توانيد از اين روش تعيين اهداف براي سئو سايت خود استفاده كنيد .به جاي آنكه اهداف سئو را دوماه بعد انجام دهيد.اگر هدف شما رتبه ي يك باشد ناميد خواهيد شد .زيرا پول وزمان خود را براي رسيدن به يك هدف غير واقعي حدر مي دهيد.
كلمه ي s به معناي اهداف مشخص:
نحوه نوشتن اهداف هوشمند
زماني كه اهداف مشخصي داريد كه بر اساس واقعيت هستند، موفقيت آسان تر است.
منتشر شده در 26 اكتبر 2021 در
بهره وري
كت بوگارد
كت بوگارد
نويسنده مشاركت كننده
براي زندگي كاري مشترك شويد
داستانهايي درباره فناوري و تيمها در صندوق ورودي خود دريافت كنيد
اشتراك در
خلاصه 5-ثانيه
تيم ها اغلب به دليل عدم توافق در مورد تعريف موفقيت، از رسيدن به اهداف خود كوتاهي مي كنند.
اهداف SMART از مجموعه خاصي از معيارها استفاده مي كنند تا اطمينان حاصل شود كه اهداف به وضوح تعريف شده و در يك بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند.
كار كردن در هر مرحله از ايجاد يك هدف SMART ميتواند مواردي را آشكار كند كه اولويتها و منابع با هم هماهنگ نيستند.
جين را ملاقات كنيد او يك مدير محصول در يك شركت فناوري متوسط ??است - اجازه دهيد آن را Techfirm، Inc بناميم. جين وظيفه افزايش استفاده از برنامه تلفن همراه Techfirm را بر عهده داشته است.
او مي داند كه براي تحقق اين امر به همه چيز نياز دارد، اما يك مشكل وجود دارد. وقتي جين در گذشته اهدافي را براي تيم تعيين كرده است، آنها به سرعت از مسير خود خارج مي شوند. به نظر مي رسيد هيچ كس درك روشني از اينكه موفقيت چگونه بايد باشد را نداشت. پيشرفت به اندازه كافي نظارت نشده بود. و به ناچار، آن هدف مهم به پشت مشعل لغزيد (قبل از خاموش كردن كامل اجاق گاز).
به همين دليل، اين بار، جين قصد دارد از اهداف SMART براي تنظيم يك برنامه عمل و ادامه مسير استفاده كند.
5 نمودار كه نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث كاهش بهره وري شما مي شود
مقاله مرتبط
5 نمودار كه نشان مي دهد چگونه تغيير زمينه باعث كاهش بهره وري شما مي شود
توسط اشلي فاوس در بهره وري
اهداف SMART چيست؟
SMART در اهداف SMART مخفف عبارت Specific، Measurable، Achievable، Relevant و Time-Bound است.
تعريف اين پارامترها به عنوان آنها به هدف شما كمك مي كند تا اطمينان حاصل كنيد كه اهداف شما در يك بازه زماني مشخص قابل دستيابي هستند. اين رويكرد كليات و حدسها را حذف ميكند، جدول زماني مشخصي را تعيين ميكند و رديابي پيشرفت و شناسايي نقاط عطف از دست رفته را آسانتر ميكند.
نمونه اي از بيانيه هدف SMART ممكن است به اين صورت باشد: هدف ما [هدف قابل سنجش] بر اساس [زمان يا مهلت] است. [بازيكنان يا تيم هاي كليدي] اين هدف را با [چه مراحلي براي رسيدن به هدف برداريد] انجام خواهند داد. تحقق اين هدف [نتيجه يا منفعت] خواهد داشت.
نحوه نوشتن اهداف هوشمند
فكر كردن در مورد اين سؤالات كمك مي كند تا به قلب هدف خود برسيد. در اينجا مثالي از هدف خاصي كه جين ممكن است به آن دست يابد آورده شده است:
خاص
با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد كمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند، تعداد كاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را افزايش دهيد.
م: قابل اندازه گيري
خاص بودن يك شروع محكم است، اما تعيين كميت اهداف شما (يعني اطمينان از قابل اندازهگيري بودن آنها) پيگيري پيشرفت و دانستن اينكه چه زماني به خط پايان رسيدهايد را آسانتر ميكند.
جين و تيم محصولش ميخواهند تعداد كاربران اپليكيشن موبايل خود را افزايش دهند – اما چقدر؟ اگر حتي يك ثبت نام جديد دريافت كنند، از نظر فني رشد مثبتي است – پس آيا اين بدان معناست كه آنها تمام شده اند؟ همين امر در مورد استراتژي آنها نيز صدق مي كند. آنها در چند پلتفرم تبليغ خواهند كرد؟
براي تأثيرگذاري بيشتر اين هدف SMART، جين بايد معيارهاي قابل اندازه گيري و رديابي را در خود جاي دهد.
قابل اندازه گيري
با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد كمپين هاي رسانه اجتماعي هدفمند براي چهار پلتفرم رسانه اجتماعي: فيس بوك، توييتر، اينستاگرام و لينكدين، تعداد كاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را 1000 نفر افزايش دهيد.
ج: قابل دستيابي
اين نقطه در روندي است كه شما به خودتان يك بررسي واقعيت جدي مي دهيد. اهداف بايد واقع بينانه باشند - نه پايه هايي كه به ناچار از آنها پايين مي آييد. از خود بپرسيد: آيا هدف شما چيزي است كه تيم شما مي تواند به طور منطقي به آن دست پيدا كند؟
جين ممكن است به هدف خود نگاه كند و متوجه شود كه با توجه به تيم كوچكش و حجم كاري سنگين آنها، ايجاد كمپين هاي تبليغاتي براي چهار پلتفرم اجتماعي ممكن است بيش از آن چيزي كه آنها بتوانند جويدن كنند، گزنده باشد. او تصميم ميگيرد به سه شبكه اجتماعي كه در آنها به احتمال زياد مشتريان جديدي پيدا ميكند، كاهش يابد.
قابل دستيابي
با بهينهسازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد كمپينهاي رسانههاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيسبوك، توييتر و اينستاگرام، تعداد كاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را ???? نفر افزايش دهيد.
حفاظت از دستيابي به هدف زماني كه شما آن را تعيين مي كنيد بسيار آسان تر است. با اين حال، هميشه اينطور نيست. هنگامي كه اهداف از جاي ديگري به دست ميآيند، مطمئن شويد كه محدوديتهايي را كه ممكن است تحت آن كار ميكنيد، در ميان بگذاريد. حتي اگر نمي توانيد هدف نهايي را تغيير دهيد، حداقل مي توانيد موقعيت خود (و موانع احتمالي) را از قبل مشخص كنيد.
اينجا جايي است كه بايد به تصوير بزرگ فكر كنيد. چرا هدفي را كه تعيين مي كنيد تعيين مي كنيد؟
محرك بزرگي براي وفاداري مشتريان است و افزايش استفاده از اپليكيشنها ميتواند به معناي چيزهاي بزرگي براي اهداف درآمدي نهايي شركت باشد. اكنون او در بيانيه خود تجديد نظر مي كند تا آن زمينه را منعكس كند.
با بهينهسازي فهرست فروشگاه برنامه و ايجاد كمپينهاي رسانههاي اجتماعي هدفمند براي سه پلتفرم رسانه اجتماعي: فيسبوك، توييتر و اينستاگرام، تعداد كاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را به ???? نفر افزايش دهيد. از آنجايي كه كاربران تلفن همراه تمايل دارند مدت بيشتري از محصول ما استفاده كنند، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت باعث افزايش سودآوري مي شود.
T: محدود به زمان
براي اندازه گيري صحيح موفقيت، شما و تيمتان بايد در مورد زمان رسيدن به يك هدف در يك صفحه باشيد. افق زماني شما چيست؟ تيم چه زماني شروع به ايجاد و اجراي وظايفي كه شناسايي كرده اند مي كند؟ كي تمام مي شوند؟
اهداف SMART بايد داراي پارامترهاي مرتبط با زمان باشند، بنابراين همه مي دانند كه چگونه در يك بازه زماني تعيين شده در مسير خود باقي بمانند.
هنگامي كه جين آن تاريخ ها را وارد مي كند، هدف SMART او كامل مي شود.
تعداد كاربران ماهانه برنامه تلفن همراه Techfirm را تا 1000 نفر در سه ماهه اول سال 2022 افزايش دهيد. اين كار با بهينه سازي ليست فروشگاه برنامه ما و ايجاد كمپين هاي رسانه هاي اجتماعي هدفمند، كه در فوريه 2022 اجرا مي شوند، در سه پلتفرم رسانه اجتماعي انجام مي شود: فيس بوك. ، توييتر و اينستاگرام. از آنجايي كه تلفن همراه نقطه اصلي تبديل ما براي ثبت نام با مشتري پولي است، افزايش استفاده از برنامه ما در نهايت فروش را افزايش مي دهد.دانستن نحوه تعيين اهداف با استفاده از چارچوب SMART مي تواند به شما در تعيين و دستيابي به اهداف، مهم نيست كه چقدر بزرگ يا كوچك باشد، كمك كند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید: